Beépítési útmutató UIV-01 (egykörös/kétkörös) Az áramérzékelőt a kapcsolási rajz alapján csatlakoztassuk az irányjelző áramköréhez. A soros működés miatt az áramkört alkalmas helyen bontani kell. Célszerű a kormányburkolat leszerelése, majd az irányjelző kapcsolóra menő vezeték megkeresése. Ezt a vezetéket kell elvágni, majd az érzékelőt az áramkörbe iktatni. Az érzékelő két vezetéke felcserélhető, a működést nem befolyásolja. A LED-et a műszerfalon jól látható helyre építsük be. A foglalat, ø 6,5 mm-es furatot igényel.
Az érzékelő beszabályozása utánfutó nélkül
Beindítjuk a motort, hogy a töltés emelje meg az akku feszültségét maximálisra. Bekapcsoljuk az irányjelzőt és figyeljük a kontrollt. Két eset lehetséges: villog ill. nem villog.
1. Ha villog, úgy csökkenteni kell az érzékelő gerjesztését. Ezt úgy érjük el, hogy a vezetéket a “csökkentés” nyíl irányába rácsévéljük a csőtestre, (1-5 menet) míg a lámpa kialszik.
2. Ha nem villog, úgy növelni kell a gerjesztést, most ellentétesen a “növelés” nyíl irányába csévéljük a csőtestre a vezetéket, amíg villogni kezd a kontroll. Ezt az étéket csökkentsük addig, míg kialszik. A vezetéket stabilan rögzítsük a csőtestre. Az érzékelőt ne szedjük szét a beállítást kívül végezzük el! A jól beállított visszajelző utánfutó nélkül egyet villan, majd sötét marad. Utánfutó rákapcsolása esetén szinkronban villog a meglévő visszajelzővel, hiba esetén nem villog.
További részletek és kapcsolási rajz: www.visszajelzo.hu
UIV-01 egykörös visszajelző
UIV-01 kétkörös visszajelző